sobota, 04 grudnia 2021r.

3 sposoby na podniesienie wydajności w pracy

3 sposoby na podniesienie wydajności w pracy

Wielu z nas szuka sposobu na zwiększenie wydajności w pracy. Dzięki temu można zarabiać więcej pieniędzy czy lepiej rozwinąć swoją karierę. Jest mnóstwo informacji na ten temat. Ten tekst opisuje 3 proste metody, których wprowadzenie sprawi, iż zwiększymy swoją wydajność. Wystarczy tylko tworzyć plan działania, zadbać o swój wypoczynek i robić krótkie przerwy.

1. Przygotuj plan działania

Kto szybciej dojedzie w wyznaczone miejsce? Osoba, która korzysta z nawigacji czy drugi człowiek, który jedzie bez niej? Oczywiście, że ta pierwsza! Przekłada się to na każde inne sprawy w tym również i te związane z naszą pracą. Tworzenie planu działania znacznie skraca to, co mamy do zrobienia. Bez niego łatwo zjechać na tor boczny i zacząć robić coś, co będzie stratą czasu. Każdy człowiek odnoszący sukces planuje swoje działania w jakiś sposób.

2. Zadbaj o wypoczynek

Nie można ciągle pracować na najwyższych obrotach. Raz na jakiś czas każdy z nas potrzebuje zrobić sobie wolne, by móc się zregenerować. Wielu ludzi pracuje bardzo dużo i nie robi sobie odpoczynku, by nie marnować ani godziny, którą mogą zainwestować w działanie. Jednak takie podejście wcale nie zwiększa naszej produktywności. Wręcz przeciwnie. Lepiej pracować 8 godzin dziennie wydajnie niż 16 z wydajnością na poziomie 30%. Ciężka praca popłaca, ale później konieczne są wakacje!

3. Rób krótkie przerwy

Często jest, tak iż ślęczymy wiele godzin nad danym problemem i nic nie przychodzi nam do głowy. Robimy sobie krótką przerwę na zrobienie kawy i nagle wpada nam pomysł jak sobie poradzić z tym zagadnieniem. Jest tak, gdyż czasami dobrze oderwać się na chwilkę od jakichś tematów i wrócić do nich po krótkiej przerwie. Jedno z największych matematycznych wyzwań zostało rozwiązane przez matematyka, który latami głowił się nad tym problemem, a odpowiednie równanie nasunęło się… podczas jego rozmowy z przyjacielem w zatłoczonym autobusie. Dlatego też warto robić sobie krótkie przerwy podczas pracy tak, aby nasz umysł mógł na świeżo do niej wrócić za jakiś czas.

Artykuł powstał we współpracy z Livedesk.pl – oszczędź czas i pieniądze korzystając z usług wirtualnej sekretarki.

Może spodobać Ci się również:

unnamed file 8

Koniec pracy w Niemczech – co z ubezpieczeniem? Jakie kroki podjąć, aby być nadal ubezpieczonym?

1 sierpnia 2021

Każda osoba wykonująca pracę zarobkową powinna mieć ubezpieczenie, które uchroni przed koniecznością zapłaty za leczeni lub inne usługi medyczne. Oczywiście, nawiązując stosunek pracy takie ubezpieczenie nam przysługuje, jednak problem pojawia…

Czytaj więcej